BARCA 4 gången.

Jag kunde omöjligt somna i natt, sista gången jag kollade på klockan visa den 04:45, tänk er paniken då man ska stiga upp 06.00 nog den stressen som gör det ännu svårare att somna. Jag har inte haft några sömnproblem på evigheter men igår var något tydligen fel. Gick ändå bra på jobbet var när jag slutat ögonen bara sveeed och jag har ändå inte gått och lagt mig än trots jag lova det dyrt och heligt! det pga det tog 3 timmar att få min och Sandras bokning till Barcelona klar. Var en massa strul och inget kontokort ville funka osv osv, men gick till slut. Tack min supersnälla kollega som bytte helg med mig som gör jag får den här långa ledigheten som gör jag kan dra iväg :)) skulle ju nu inte förvåna mig om jag missat ngt men i värsta fall borde det gå att byta en morgon mot kväll men jag är rätt säker på det var kväll jag jobbade. Om en månad exakt drar vi dåå!! SANGRIA!!!! SOMMAR OCH SOL.



Kom du också Linn ;) inte mig emot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0