V.I.P babe

Tror jag haft den bästa kväll någonsin" och då är jag hemma nu innan ett (cindirella..) Jag och de andra är med i något som heter internationella students som betyder att vi får komma på gästlistan på exlusiva ställen.(och ta med oss ett antal vänner) Ikväll var vi V.I.P på Opium och blev placerade på ett fab! område där vi fick gratis champange eller öl hela kvällen (Carlotte säger alltid i'ts fab, till allt som är.. fab.. det smittar av sig. På söndag är vi på gästlistan till ett event på hotell W, typ det lyxigaste hotellet i hela Barcelona? ni vet det som ligger på udden av stranden. Vi ska va högst upp i deras sky bar och ska ha de finast kläderna vi har på oss i princip, gona be fab..b.. Jag vill aldrig lämna Barcelona, förstår ni? Kvällen började förresten med gratis drink på en bar där vi välkommnade nya studenter och sen åt vi kinamat för 6.50 euro. Så hela den här kvällen har i princip varit gratis... På stranden lekte vi "jag har aldrig.. leken" Faaaaaaaaaab.



















Kommentarer
Postat av: Linn

Muy buena!!! Drick ett glas champagne för mig också!

2011-10-04 @ 10:06:33
Postat av: kiko

Gör ni inget annat än festar.....????

2011-10-04 @ 12:13:10
Postat av: Jenna

Vi pluggar hela dagarna?

2011-10-04 @ 12:16:46
URL: http://honeysduffy.blogg.se/
Postat av: Jenna

ser du förresten inte att vi dricker läsk till middag..

2011-10-04 @ 12:18:53
URL: http://honeysduffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0