middag

Har två middagar jag får gå på ikväll vet inte viken jag ska välja. En kanadenisk och en annan. Vi har haft tema den här veckan på skoj och lagat typiska rätter ifrån våra olika nationaliteter åt varandra. Igår lagade jag och Daniel köttbular och mos. I förr går fick vi smaka på Hollänsk mat och i morgon är det Engelsk och sen ifrån Österike och Frankrike. Nu ska jag och Josef (svenksen i min lägenhete) pugga!
Tycker inte jag liknar mig alls, är det nu mitt utseendet plötsligt ådrats 10 år över en natt? ångest.
p.s mamma vore snält om du kan skicka med fickorna lite laktosintolerans-tabletter hit till mig för mina börjar just ta slut och det finns inte laktosprodukter alls här så har jag inte tabetter att ta kan jag aldrig äta och svälter ihjäl ;)






Kommentarer
Postat av: Sara

tycker du är lika fin som vanligt, och din hy strålar!

2011-10-27 @ 22:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0