vodkafest

Vodka parteyy.. vi spelade drinklekar hela natten som tur var slapp jag alltid undan shotarna. Så jag lever idag! Men har lite roliga bilder från bla en "naken" kycklingdans! (inte jag) Fick kyssa två killar dock! Philip i tre sekunder och Ben i fem ;) Jag måsta ju skaffa tillbaks facebook för annars kan jag inte se happynations info om var vi är på gästlistan osv utan skulle alltid behöva smsa och fråga. Ikväll är vi på gästlistan till SOHO en av klubbarna vid standen jag inte vart på en, men har ingen lust att gå ut.. får se. Det är alltid så, när väl fredag-lördag kommer har jag ingen lust för vi har redan vart ut tre gånger under veckan typ. Det är ju synd för är då spanjorerna sjävla är ute och festar, måste göra något åt det.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0