sutton

Sutton är verkligen bäst! vilken tur jag gick ut igår. Hade den bästa utekväll i hela mitt liv utan att överdriva! Vart så upp i gasen jag smsa pappa och fick svar direkt 4 på morgonen!? förlåt om jag väckte dig. Mirhad hade som sagt vip bord (vilket tydligen kostar 400€) de brevid oss var sinnesjukt rika och spenderade så mycket pengar jag gör av med på ett halv år typ. Känner mig så bortskämd, aldrig behöva stå i någon kö, inte ens behöva gå till baren och köpa en drink, de bästa platserna och blada sina egna drinkar. Hade som sagt inte kunnat drömma om ett sånt liv i Barceloa ens.. vill aldrig gå ut och festa någon annan stans mer. Nu ska jag ha mitt prov! En bra utekväll är ju när man stiger upp på morgonen om man bara hade sovit hela natten, känner mig pigg. Ikväll ska jag bara ta det lungt för utflykten startar sex på morgonen. (bara vänskapliga kramar! däremot tog en spanjor tag i mig på dansgolvet och bara rakt av gav mig en djup kyss och sa jag var det vackraste han någonsin hade sett + han sjäv var väldigt vacker :) men vi tappade bort varran i vimmlet.






Kommentarer
Postat av: Sara

du väckte mig också, och jag blev helförvirrad och trodde det var morgon och dags att kliva upp :P men bra att du hade kul iaf!:D blir avis!

2011-10-28 @ 16:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0