suck.

Min roomie har tydlig en problem med att jag lossar mycket hår, fick en arg lapp i morse ;( men hittar inget hår någonstans just nu, trodde att åh nej har jag lossat massa hår o i badrummet. Men nej jag borstade håret i sängen igår. Hittar inga hårstrån i köket heller. Blir så ledsen på sånt här.. varför skriva "arga lappar" här försöker jag köpa mjukaste toapappret och diskar upp efter alla andra väldigt ofta.. så orkar det ändå klagas på mina blonda hårstrån. Får väl raka mig skallig då. Efter att varit ihop med "pedantast i hela världen" har jag lärt mig en hel del vad jag måste städa upp efter mig! men då kom det i lite snällare form som "alltså älskling ta inte det här personligt eller negativt nu men kan du inte försöka komma ihåg att tvätta handfatet efter att du sminkat dig så det är massa puder där och ta bort hårstråna" och så en puss på halsen.. Nu kommer det arga lappar istället. Livet är hårt ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hon verkar ju helt knäpp! Skriv arga lappar tillbaka!

2011-10-22 @ 11:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0