spanskan forstätter.

Idag lärde jag mig prata om hemmet och alla ord för saker i hemmet.

Mi apartamento es bastante pequeño. Una habitación con cocina y baño y una terraza bastante grande. El apartamento está situado a cinco minutos del centro de Mariehamn. Yo vivo con mi perro Cilla. Tengo un sofá blanco, mesa blanca. Me gusta la decoración India y Tailandia. Mi cuarto de baño es grande. No tengo bañera.

Min lägenhet är ganska liten. Ett rum och kök samt badrum och en ganska stor terass. Lägenheten ligger fem minuter utanför centrum i Mariehamn. Jag bor med min hund Cilla. Jag har en vit soffa, vitt bord. Jag gillar indisk och Thailänsk inredning. Mitt badrum är stort. Jag har inget badkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0