Primark

Idag åkte jag och Diana till Marselse forum och shoppade på Primark, herregud vad billigt det var! blev helt förblindad av alla priser och visste som vanligt inte vad jag ville ha så jag började istället köpa julklappar och lite andra saker jag kan visa. Bland annat en så söt sak till min syster. Till mig själv fick jag dock två skor som kostade 3€ styck!! och en bikini för 1€. Sen gick vi vidare till den största mataffär jag någonsin gått i! Åkte sen hem och nu lagar Max (den nya killen i lägenheten) middag till mig sen är det skola och i morgon är vi lediga för det är någon sorts helgdag så ikväll ska vi ut!

Fin förort






Hjälp var är vi?



Följer Dille..



mmh ni ser 1€ skyltarna, jag fyllde en korg med saker som kostat en euro styck, man bara måste köpa allt som kostar det för det känns så billigt.



BILligt!



Detta köpte jag till min syster Angelina :) 2.50 Euro



Kyrkan bakom vår lägenhet är rätt så fin..




Kommentarer
Postat av: Sara

stört att det är så billigt!! då kanske till och med jag har råd med lite shopping :P

2011-10-11 @ 21:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0