primark

Jag tycker inte om gramatik! det börjar bli alldeles för svårt, inperfekt, infinitiv, presens, indifinido, oregebundna verb jag vet inte skillnaden på svenska så att då veta den på spanska blir knepigt. Har försökt reda ut det sen jag steg upp för igår var jag värdens sämsta student som inte fattade någonting och dessutom hade glömt att göra läxan! men vet inte, om jag inte lyckas reda ut det här snart måste jag nog backa en klass för att ta igen det jag inte fattat. Det är ingen ide att bara flyta med och inte förstå något då går jag hellre bak en klass och får göra om de kapitel jag har svårt med så jag lär mig något. Men ska försöka förstå det på något sätt för jag tycker så mycket om den klass jag nu har. Sen är spanskan lite som finskan att man plussar på orden man lägger inte till, vi, ni, dom innan orden utan dom bakas in i orden likt dom går så blir andas andamos.

Köpte också en filt igår jag inte borde ha köpt. Den är så mjuuk!! har aldrig känt något så mjukt material förut. Som att ligga i den mjukaste mest lyxiga bomull. Sov 13 timmar.

kosta bara 8€ från primark.



Köpte också dessa stövlar som korvar sig perfekt längst benen! når upp till knäet på mig. Kosta 10€. Primark <33
var får man annars nya snygga stövlar ör 10 euro.


Kommentarer
Postat av: Therese

fasen vilka snygga stövlar!! hur hög är klacken på dom?

hoppas du har det bra.. du kan väl be nån du bor med att hjälpa dig med grammatiken?

puss

2011-10-26 @ 18:52:34
Postat av: Jenna

den är inte så extremt hög klack, rätt ok så man kan gå i den även till vardags men passar nog bäst till fest

2011-10-26 @ 21:25:39
URL: http://honeysduffy.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilka fina skor, vart ligger primark i barcelona är det centralt?

2011-10-27 @ 08:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0