pollo asesino

Om jag kände mig som en styckmördare med mina små kycklingfiér så försvann den känslan då jag kom hem och hittade Ben i köket med handen inne i magen på denna.. han stoppade upp den med massa saker linda in den i skinka och in i ugnen och sen bjöd han mig på middag då vi åt upp den. Har aldrig träffat en kille som är så duktig på att laga mat förut, och så avancerade saker. Jag ska försöka äta lite mindre kolhydrater och var idag så sugen på köttfärsås, mitt största problem hur jag skulle kunna äta det utan pasta? vad äter man det då till liksom. Så gick jag förbi en restaurang där det satt en person och åt paprika fylld med köttärssås, perfekt ju! det hade jag inte tänkt på. Perfekt att också paprikan är så stor i spanien. Så nu ska jag laga det till middag idag, hoppas Ben blir lite imponerad ändå.




Kommentarer
Postat av: Sara

GUD vad gott!!!

2011-10-17 @ 18:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0