Lo mejor mamá del mundo = Världens bästa mamma !

Mamma har sagt hon kan betala ett par trosor åt mig så i morgon går jag in och köper de billigaste och finaste i trosväg de har! Jag kan inte hjälpte Dolce Gabbana delat med Dior är mitt favoritmärke jag ju aldrig har råd att köpa något förutom Parfymer av. Men nu så, nu ska jag gå in där utan att behöva skämmas och gå ut tomhänt! Tack mamma! Lagade förresten en utsökt hemma middag idag. Spicy kyckling - tagiatelle med grön pesto - sallad med vitvinsvinäger, nötter, tomat, fetaost osv osv och så turkisk youghurt. När jag handlade kosta allt 7 eruo! Det är så billigt att leva här i matväg.. Jag älskar Spanien. Skulle vilja åka ut på Spanska landsbygden. Skolan ordnar en utflykt till Barcelonabornas semesterort Setiges (ngt liknande) en liten söt stad med strand och så åker de även till en annan stad med buss. Pågår hela dagen och kostar 40 euro, absolut värt det och jag var inte med sist. Så hoppas det ordnas snart igen så jag får åka då istället. Kul att se något annat än storstaden.

Kommentarer
Postat av: MAMMA

Har du handlat nu??????

2011-10-07 @ 14:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0