hola

Hemma tidigt och städad! kan man va fast baren är fri ;) Jag har tänkt ikväll och jag tänkte på att jag aldrig hade kunnat föreställa mig att mitt liv i Barcelona skulle bli såhär härligt. Jag hade inte trott jag skulle lätt få så många nya speciella och unika personligheter till vänner. Jag trodde inte att jag skulle lära mig spanskan så bra. Jag trodde verkligen inte jag skulle bli en V.I.P gäst till alla Barcelonas coolaste, exlusivaste klubbar. (ja för mig som är van vid sunkiga arken blir jag lika överlycklig varje gång jag stiger in på en snygg klubb, det sägs att stransklubbarna är Barcelonas motsvarighet till stureplan men stureplan har inget att komma med i jämförelse..) Jag trodde inte jag skulle kliva gratis in på evetns som ikväll då vi fick gratis drinkar,vin, öl och gratis bufe middag och bli gratis sminkade i olika fantays make up. Jag trodde inte jag skulle va vip gäst på 5 sjärninga dubbel w hotell och få sitta i deras skybar på 26våningen som kvällens avslut. Trodde inte mina nya vänner här skulle säga "du är så rolig Jenna" då det känns som på engelska som inte är en eget språk kan man inte visa allt man vill? men tydligen syns det. Utan att behöva ge något, smöra inför någon, låtsas någon utan bara tack vare att vara just jag, mig själv har jag fått allt det här i Barcelona! Om jag ändå kunde hitta ett jobb här eller kunna studera vidare, snälla snälla snälla.. ta inte det här ifrån mig. (ps alla vänner, vi får alltid ta med +tre pers på gästlistorna så är säkert något kul vi kan gå på då ni kommer hit!) I morgon ska jag på friis and companys event då de lottar ut gratis väskor och skor, gratis drinkar och bufé då med. har ju kvällslektioner nu så kan va ute hur sent som helst.<3 Om jag inte dör av halsont i morgon, tror inte vodka dödade viruset som jag hoppats på.



skeptisk make up artist..



happy, real happy!!!!





jaja jag ser gravid ut men det är jag inte jag är laktosintollerant som slarvar.... som blondiinbella brukar säga.



Kommentarer
Postat av: Mona

Det är så kul att läsa din blogg och följa med. Även om jag är jättedålig på att kommentera. Du ser ut att leva ett lyxigt krogliv:) Härligt att få känna sig VIP!Ha det fortsatt bra och stor kram från gummor!

2011-10-13 @ 08:10:00
Postat av: Linn

Först kände jag inte igen dig på bilden där du ler. Men det klär dig så fortsätt med det!

2011-10-13 @ 10:12:57
Postat av: Jenna

Jag brukar inte våga göra det pga mina vampyrtänder :)

2011-10-13 @ 12:39:25
URL: http://honeysduffy.blogg.se/
Postat av: Sara

vad glad jag blir av att läsa detta :) låter så härligt och inspirerande, att man kan stärka sig själv så himla mycket genom en sån här resa.

2011-10-13 @ 15:02:12
Postat av: Jenna

haha låter det äkta? äkta från hjärtat?

2011-10-13 @ 15:38:07
URL: http://honeysduffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0