hah

Jag översatte just ett kort personligt brev och cv och skickade iväg till typ 25 mailadresser, hittade hur många annonser som helst när jag började kolla på spanska sidor. Typ 10 nya hudterapeut jobb varje dag, den bästa lön jag hitta var en på 1400€, inte så mycket att hurra för men man lever ju billigare här. Mest bara på skoj för att det vore roligt om någon svarar, det är ju ändå inte möjligt jag skulle kunna jobba som det här nu ens.. men det är bra att öva på spanskan, jag behöver inte ta så mycket hjälp av google translate, som jag brukar då jag har bråttom :p men jag översatte hela cv delen direkt där, tycker det låter så mycket vackrare i spanska, alla ord blir finare!

Hola soy una chica de 25 años, que pasó de Finlandia a Barcelona hace un mes para estudiar español, lo que voy a hacer hasta la Navidad. Desde entonces he pensado estar en Barcelona si puedo encontrar un trabajo. Soy esteticistay maquillaje, y tiene tres años de experiencia laboral en la profesión. Soy amable y simpático y el amor a mi profesión. Habla bien Inglés, sueco y un poco finlandés Por favor, póngase en contacto con nosotros si está interesado puedo enviar mi CV y mis calificaciones.
Muy Atentamente, Jenna Eklund

formación
2003 - 2006 estudiantes en Rodé Gimnasio - Programa de Medios
2007 Escuela Internacional de Belleza de Suecia -  Esteticista certificada y Terapeuta del spa
2008 - Maquillaje Instituto - Make up artist

Experiencia laboral
2008 - Eckerölinjen - café asistente
2009 - 2010 Cleopatra spa y wellness - Spa y tratamientos estéticos
2008 Suave y Liso - esteticista y maquilladora
2010 - 2011 Birka Paraíso - esteticista
2011 Esteticista y
masajista - HavsVidden

snyggt va.

Kommentarer
Postat av: Sara

bra gjort :)

2011-10-20 @ 11:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0