Gracias papá!

Livet känns bättre nu. Har en snäll pappa också. Ska just ner till baren intill och möta upp Josef och en kille ifrån norrland sen ska vi träffa upp resten av "mitt gäng" Jag tror jag har den bästa klassen! för vi går samma tider och vi umgås med varandra och har alltid så roligt. De andra klasserna är lite mer splittade och inte samma tighta gemenskap vi har tycker jag det verkar som. Har fått riktigt fina vänner och som någon sa we are all really so unique personalities, dom är ganska lik mig till humor osv, jag tror ni skulle gilla dom! men ilbland saknar jag de som verkligen känner mig utan och innan, tur ni kommer hit snart. Har heller aldrig varit så här länge ifrån mamma! Nu jag växer upp  på riktigt eller? (; Har förresten fått mina betyg hit nu, så har med hjälp av det jag lärt mig och google translate knådat ihop en arbersansökan på spanska och engelska till Sephora.. Åh jo jag berättade en rolig historia igår så de andra i princip pissa på sig. Det var en helt verklig händelse tagen ifrån mitt liv direkt innan jag skulle gå upp till Charlotte. Har med mens att göra, kanske berättar den någon gång.




Kommentarer
Postat av: MAMMA

Gumman du har varit länge borta nu men tiden går fort o snart är du hemma.Du har flera som väntar här Cilla först och sen vi andra förståss.Puss

2011-10-09 @ 07:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0