Gracia..

Jag har gått i Gracia. Ett område som känns som södermalm. Kändes väldigt lugt och fridfullt. Tror inte turisterna hittar dit lika lätt då det är en bit bort. Sen vandrade jag tillbaks ner längst alla lyxgator, önskade jag vore rik.. Undrar om jag någonsin kommer bli det? Så rik att jag kan gå in och köpa ett par Dolce Gabbana skor utan att det stör. Inte för att det är den biten i livet man blir lyckligast av men säkert skulle det bidra en liten del.

Här kan du gå in och plocka ägg ifrån höns som förhoppningsvis mått bra. Det finns en massa gulliga affärer i Gracia.





Fritt fram att sätta in pengar på mitt konto så jag kan unna mig lite mera tapas och kanske har råd med ett par trosor på dolce gabbana? Kan ju drömma.. känner mig så fattig just nu.


Kommentarer
Postat av: MAMMA

vad kostar ett par trosor där då

ngt ja kan bidra med,kanske

2011-10-06 @ 20:56:20
Postat av: Jenna

10-15 euro

2011-10-06 @ 21:45:04
URL: http://honeysduffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0