godnatt

Är hemma ikväll, vill orka umgås med min stora kärlek hela dagen i morgon. Jag ska va uppe före 8 är det tänkt. Har skrivit en lång lista på allt jag ska göra, ensam för mig själv. Jag behöver en dag ensam med staden. På kvällen är jag bjuden på vodkafest till Charlotte ovanför. Finns en regel, du kommer inte in genom dörren utan en vodkaflaska och har man en så fin vodka som "absolute vodka" då hamnar man på vip sidan.. (lite ironisk ja..) Om vi klarar av att stå på benen är det tänkt att vi ska vidare annars får man krypa hem till sin egen lägenhet sa hon. Engelska tjejer är galna i vodka. Jag tycker inte om vodka men får väl offra mig för ett så fint påfund som vodkaparty. Jag kan ju äta vodkajelly i alla fall, Igår när vi var ute och drack sangria efter maten hade jag en konversation med en 40 årig chef för någonting, som han skröt väldans över, han var ganska rolig att prata med men vi kände nog inte riktigt av samma vibbar haha..

- so how old are you?
- 25
- oh no you are joking, was nervous you were under 20, may not be appropriate to have sex with a 40 year old man, I thought
- should we have sex?
- uh yes I thought we had something going on here? do not you?
- no not really
really?
You do not want to have a big boss?

Flytta bord efter det.

Kommentarer
Postat av: Sara

haha jäkla gubbe

2011-10-20 @ 11:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0