En fråga till mina tjejkompisar

En fråga. Vad säger ni om det här? Jag kommer hem och jobbar 1 månad. Flyttar tillbaks till Barcelona i februari, kommer till Åland till sommaren och vi kör en minst lika underbar sommar igen som 2011 var?! (J du ska sommarjobba på Åland inkulderar min plan (; L ska komma oftare.. Cilla kommer hänga med i bakgrunden som vanligt ;) Det är min dröm, kan inte den bli möjlig vet jag inte vad jag ska ta mig till (att jag kan åka tillbaks hit så fort som möjligt alltså, jag behöver det...) Barcelona är min skydsängel.. can not me more hurt than i am at least

Kommentarer
Postat av: Linn

Tycker det låter underbart! Förutom att jag skall vara oftare på Åland då..

2011-10-07 @ 18:42:58
Postat av: Jenna

men det är ju för att vi vill vara med dig oftare eller ska vi säga så att sommaren 2012 också innebär mer besök av oss till skåne? ;) jag är dock rädd för halmstad.

2011-10-07 @ 18:52:30
URL: http://honeysduffy.blogg.se/
Postat av: Sara

om det är barcelona du vill vara i så är det där du ska vara, och det är ingen omöjlighet direkt :) så tycker det låter som en bra plan! och du kan räkna med flitiga besök från mig när det börjar bli vår där ;)

2011-10-07 @ 22:08:42
Postat av: sofia

Låter som en bra plan :*)

2011-10-09 @ 14:56:04
URL: http://ofis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0