Efter att pratat ut med Josef kom vi fram till detta:

Natten till fredag kom Jenna hem ifrån att varit på en vodkafest våningen ovanför.
När hon steg in genom dörren stekte hon ett ägg.
Det lät ju en del då Jenna stekte ägget såklart, vi vet inte exakt vad som hände, antagligen lossade hon två hårstrån.

Har ni hört något, sett något? hör av er till Efterlyst..

Vi har intervjuat ett par personer och det är väldigt viktigt vi får tillbaks dessa två hårstrån

Enligt vittnet så skall man ha sett flera hårstrån vid andra tillfällen med det vi behöver nu är era iaktagelser då Jenna kommer in genom dörren:

Det som är väldigt viktigt nu i detta fall är att stekpannan aldrig blev diskad.

Enligt vittne två som för tilläfället satt och sket på toaletten när Jenna klev in genomt  dörren:
- Ja jag sat då på toaletten klockan var väl ca 2:50, ja jag tyckte det var väldigt skumt, ja dörren öppnade sig ju så jag satt jub bara kvar där jag och sket och hörde ju då hur hon började steka äggen och jag tänkte ju då: ska jag ringa polisen? men jag tänkte nej och gick in till mitt eget rum jag då och fick ju hörae nu dagen efter att det försvunnit två hårstrån så och jag vågade ju då inte ringa in direkt ifall kanske Jenna skulle komma in och rycka några hårstrån av mig, jag visste inte vad jag skulle tro. Men jag känner en fruktansvärd sorg för dessa personer som tvingades hitta hårstråna i rummet. Jag har blivit rejäljt skadad utav detta och går nu i terapi då jag lider av en återkommande förstoppning pga denna händelse.
Har du sett något, hört något? ring efterlyst..


Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha :d vem är josef, är han svensk eller? klockren grej, ni borde översätta den till engelska och sätta upp lappar ;)

2011-10-22 @ 12:43:40
Postat av: Jenna

Haha jo det är han svenska killen i min lägenhet, vi höll på dö av skratt då vi skrev ner det här, det var han som började med eterlyst grejen, vi störde antagligen de andra med våra skratt inatt men tänkte vafan det är ju fredag!

2011-10-22 @ 14:03:17
URL: http://honeysduffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0