den bästa krogen ever

Igår fick jag äntligen besöka Elefant club! Den listas som en av Bacelonas bästa klubbar i massa böcker och jag älska det! Hade kunnat stanna föralltid. Stora statyer av elefanter och superhärlig orientalisk inredning. När vi satt oss ner kom en vakt och frågade vilken smak på vattenpipa vi ville ha och så hade vaje bord en egen vattenpipa man fick röka ifrån alltså. Det som är mest synd är att det här inte riktigt är min helg och jag tappade bort min kära kamera, Vi bytte bord och jag glömde ta den med och sen var den inte kvar :(

men ni ser ju hur underbart ställe detta är! man måste dock ta taxi dit men det gör ju inget då det är så billigt att åka taxi här.


Kommentarer
Postat av: Linn

Dit ska vi!

2011-10-09 @ 19:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0