blalba

Bilder från min förmiddags promenad. Oftast går jag net mot havet men idag gick jag upp mot bergen, lite modernare lyxigare kvarter. Spanjorerna sätter lunchen i halsen då nyvaken blondin går förbi, nej men är kul med lite mer uppmärksamhet än hemma, killarna är inte lika försiktiga med att säga vad dom tycker här även om de behöver ropa tvärs över gatan :) PS. vet ni några bra utländska bloggar? det kan väl inte va bara svenska tjejer som bloggar, trött på bella, tyra, paow och alla hundra jag följer.. vill läsa en blogg från typ en cool tjej ifrån texas.

Det här är "mitt" hus: kolla skönheten! toppen, högst upp.. mariehamn framstår som väldigt tråkigt i jämförelse.. Pappa: tänk på arkitekturen, du som är i rätt branch för att förändra...











TRÄFFADE CILLA!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0