beber vodka

Åh dagens lektion var så svåår. Men vi repeterade en enkel sak, skulle pressentera min familj. Man får ju ta av de orden man kan helt enkelt, håll till godo!

Mi mamá no le gusta cocinar.
Mi papá siempre tiene hambre y yo trabajamos muy
Ellos han hecho el divorcio.
Tengo una hermana que es lindo y los dos hermanos que son diferentes el uno del otro.
El abuelo es muy viejo y su abuela, y vive en una pequeña isla
Mi tía es el director en el vertedero

Min mamma tycker inte om att laga mat.
Min pappa är alltid hungrig och jobbar mycket
Dom har gjort skilsmässa.
Jag har en syster som är gullig och två bröder som är olika  varandra.
Farfar är mycket gammal och farmor och han bor på en liten ö
Min moster är chef på soptippen


Nu ska jag på vodkaparty!

Köpte förresten en jacka idag, det finns många spanska märken som är billiga här. Jackan kosta bara 29€ och är fodrad (som man kan ta bort) så kan både va en varmare och svalare jacka. Jag kom ju hit i mest sommarkläder så behöver något varmare då hösten snart kommer hit.



Sen städa jag i min HTC, min bebis. Som fått en liten smäll men jag ska pynta den med bling bling i hörnet så gör inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0