BBB

I natt var, äh det går inte att beskriva hur nätterna är här! Var till en av klubbarna längst stranden, de finns en hel rad och alla ligger under marken. Tror den hette opium, var enorm och rätt snygg. Tappade bort alla och nu när jag ser bilderna förstår jag ju varför, gå inte på toa ensam nästa gång. Hemmafesten var roligast! och de bodde i ett så fint område då man hade utsikt upp över berget. Det blir så knäppt med Daniel, om han frågor mig något på engelska svarar jag automatiskt på svenska och de andra vet inte vad jag säger..










VODKA JELLY!





Kommentarer
Postat av: jenny

Du ser så fräsch och fin ut Jenna! Och han där Daniel verkar ju vara en riktig godbit ;) ;) blink blink

2011-10-01 @ 16:56:56
Postat av: MAMMA

vad har du gjort med knät

2011-10-01 @ 17:46:30
Postat av: Jenna

skrapat mig

2011-10-01 @ 17:52:58
URL: http://honeysduffy.blogg.se/
Postat av: Jenna

ps, valde han i blått.

2011-10-01 @ 17:53:39
URL: http://honeysduffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0