bä.

Att ta bort facebook är det bästa jag gjort på länge. Känner mig så fri, anonym, privat.. mitt liv har ingen koppling till den skitsidan mer. Såå.. Jag steg upp två idag (tidigt för att va spanien..) Gjorde min vanliga morgonrutin. Kaffe på Cafe urgel som ligger en meter bort om dörren. Till bageriet för nybakat frukostbröd, gjorde läxorna ute på Cafe urgel. Gick på en promenad åt något av alla de håll jag inte hunnit med än. Hem och åt middag (förmiddag..) riktiga middagen äts ju efter tio på kvällen. Kollade på viner i affären, hitta ett för 35 cent. Undrar hur det kan smaka? Lyckades också bli av med min förkylning på ynka 4 dagar! det beror nog på medicinen jag fick på apoteket, de är inte lika stränga här så jag fick nåogt jag vet är receptbelagt hemma. Har inget ont i halsen mer är bara svag och trött som en åsna.

Tänkte på att högst på min önskelista just nu är att pappa skulle komma hit med Angelina och Emilio över en weekend.. Skulle verkligen vilja uppleva det.

Nu ska jag ta hissen ner till skolan.

Kommentarer
Postat av: MAMMA

Tänk vad skönt bara att ta hissen till klassrummet.Lyx.

2011-10-18 @ 19:51:46
Postat av: Jenna

Ja det finns ingen ursäkt för att inte orka gå till skolan direkt, det är lika bekvämt som att jobba på båt. Allt i samma byggnad

2011-10-18 @ 21:04:30
URL: http://honeysduffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0