Vilken morgon

Sitter och störtlipar för mig själv för att Charlotte har åkt. Saknar henne ju redan så det gör helt ont i hjärtat och kan inte sluta gråta. Hon är den första som lämnar som har varit här sen början med mig och jag umgåts mec varje dag. Störtskön tjej med strålande personlighet. Vodka parteyy.. its so faab.. blala. Men sa igår det måste bli återträff på Åland i sommar! för "gänget" för de vill se min lilla ö jag talar om. Måste hälsa på henne i Liverpool. De är ju inte dyrt att flyga till Englad. Det är väl de bästa då, jag fått vänner att hälsa på i Englad, Amsterdam, Österrike, Paris och sist men inte mins halmstad haha. Har hon varit 8 veckor betyder det jag har en månad kvar. Undrar om jag kommer träffa fler vänner som blir mig rätt nära eller om de kommer bli vårt lilla gäng som minskar och minskar till det är bara jag och Daniel kvar sista veckan. Det är bara cherstie(hon jag delar rum med ;) ) som är ifrån USA, alla vi andra har ju inte längre än två timmar med flyg ifrån varandra, de är nice.

Kommentarer
Postat av: Linn

Ussh! Har också så himla svårt med avsked!



Jag har en uppgift till dig Jenna! Vi kommer ju som bekant ner till dig nästa helg. Och jag skulle behöva lite packhjälp kan man säga...

Det är alltid så svårt att veta vad man skall ha för kläder med sig när det är en sånhär mellanperiod? Är det varmt eller kallt? Skall man ha shorts och bikini eller byxor och jacka? Vad för skor?

Kan du inte fota lite människor på stan? så man får se vad det är som gäller till helgen!

2011-11-11 @ 10:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0