vakten

Vilken prövning jag var på ikväll! fest på första våningen med folk som bara prata Spanska, då fick jag öva kan jag säga. Det är väl först då det sätter sig på riktigt. Har också förstått Champange är det bästa som finns! nu när jag hittade en cava som det kallas här, jag kan dricka. Fick en mycket bättre fylla eller jag är inte ens full jag är bara bubblig och glad :) nu ska vi till den klubb som är hetast just nu tydligen, cava parteyyy..
Förresten på helgerna så sitter det en vakt nere i trappupgången. Varje gång man kommer hem om natten frågar han efter ens namn och lägenhetsnummer och följer en upp. Har man någon med sig blir han galen! På dagarna, kvällarna går det bra men är det efter tio då jävlar skenar han efter personen och slänger ut den som inte betalat för att bo här. Egentligen rätt bra då vet man ingen främling kommer in genom dörrarna. Så mamma du behöver verkligen inte bli orolig jag bor nog på det mest bekvakade särkaste stället man kan haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0