pap

Hej pappa! du kommer bli avundsjuk på mig nu tror jag. Blev en bra dag trots den dåliga starten! Jag gick ut för att gå mot havet och hamnen, där råkade det vara båtmässa och inte vilken som helst. De visade upp de lyxigaste lyxyacherna. När jag hade betalat in mig för 12€ tänkte jag direkt nej vad jag har nu slösat pengar på i onödan jag är ju inte intressead av båtar men de här yacherna får nog vem som helst att tro man hamnat i himlen, nu om något önskar jag att jag vore miljadär! Jag skulle sälja allt jag äger och har och glida runt på havet resten av mitt liv, så vill jag i alla fall sluta mitt liv som pensionär. Efter att varit in i 10 olika yacher var jag helt snurrig i huvuet, aldrig sett sådan lyx i båtväg förut. Sen gick jag vidare upp mot staden och tänkte unna mig lite tapas men tyckte allt var för dyrt. Kom då på att jag kunde gå till marknaden och köpa lite småplock. Köpte en fetaostpaj för 1€ och lycklig blev jag då hon sålde iskall sangria också! god sangria. Gick sedan hem.. här kommer bilderna!! njut. (fler på facebook)





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0