Vänner i staden

Känns väldigt tomt nu när mina bästisar är borta. Jag har i alla fall haft några av de bästa dagar i hela mitt liv! Har försökt visa det bästa av staden, så mycket man hunnit. Har tagit så otroligt mycket bilder och väntar mest med spänning på Sandras bilder då hennes kamera tar mycket bättre än min. Har haft så roligt!! Vi har varit till Razmatazz i lördags, en klubb med 5 olika våningar av dansgolv där det var riktigt svårt att hitat och veta var man var. Igår avsluta jag, Sara och Linn på Hotel W och såg ut över staden, sen gick vi vidare till cdlc där det var typ tomt så vi fick ligga i vipbåsen och slappa. Gick vidare till Opium där det var lite mer drag, kanske rätt ok klubb ändå jag som inte tyckt om den förut. Har också testat Catwalk och sutton som var helt ok, sen har vi turistat runt överallt, åkt linbana och sett allt stort man måste se! Mycket tapas och mycket sangria :)

Det bästa av allt var första kvällen då Sara fråga flera gånger om jag inte skulle gå på toa snart, knäppt tyckte jag då jag för engångskull inte behöver skena på toaletten längre. Sen gick jag iaf och när jag kom tillbaka var det ett paket på min plats, dom hade beställt ett halsband med mitt namn och ett hjärta på sidan! För att jag slänge mitt förbannade hjärta runt halsen utöver balkongen här för ett tag sen och det sen dess varit tomt, men nu har jag ett nytt och det är från mina vänner och det kan jag ha på mig för evigt!!

Har känt mig så uppskattad och älskad och ni har varit så underbart roliga alliop!! Jenny har klämt på min rumpa hela resan, lite väl mycket på tunnelbanan kanske en man höll ju på fick fel..
Var med Linn och Sara till ett jätte mysigt cafe/bar igår jag inte hitta till första dagen med Jenny och Sandra, det är som att sitta inne i en mörk mysig skog, omöjligtatt fånga det vackra på bild dock.

Hur som helst har ni verkligen gett mig en massa glädje och styrka den här helgen jag kommer leva länge på!!! Jag har något som inte alla har och som inte är att ta förgivet, en hel hög med underbara bästa kompisar som funnits sen jag var liten, vi har växt upp ihop och kommer bli tanter ihop! Fast vi bor på olika ställen har vi sån jävla fin kontakt, och då man bor lite ifrån varandra är ju sånna här resor perfekta att ta igen förlorad tid på!! Julbak när jag kommer hem!! och roadtrip till skåne i vår :) Nu har jag tre veckor kvar att leva ut














Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack själv fina Jenna för dessa underbart roliga dagar i din stad!

2011-11-21 @ 16:50:35
Postat av: Therese

Gud va mysigt ni verkar ha haft det! Jag skulle ha varit med

2011-11-21 @ 17:58:41
Postat av: Linn

Tack för att vi fick komma! Det har varit en hel underbar weekend!

2011-11-22 @ 14:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0