heh

Var ju vist ledig från skolan idag så begav mig ensam på utflykt. Åkte linbana upp tilll Montjuic, dit ska vi absolut när ni kommmer, Häftigt att åka linbana och parken var underbar, vart ju 25 grader varmt och strålande hettande sol så jag höll på dog i mina svarta kläder! och Linn bara för dig har jag ansträngt mig att dokumentera street modet ;) ;)

Så här kan man se ut om det är varmt:



Här kommer ju då en annan variant: Bara ben är helt ok än så länge.



En tredje: om du känner för att vara proper.







Kvinna tomar el sol..




Bilder på mig fick jag tack vare ett svensk par jag träffade i linbanan..



Fin utsikt över hamnen och kryssningsfärjorna




Fin min...



Passade inte alls med strumpbyxor idag alltså..




Ni vet hur ett svenskt medelålders par ser ut så behövdes inga bilder på dom va..
Åh vad jag stred tyst med mig själv innan jag vågade säga "ni är ifrån sverige eller" för att starta en konversation, nu säger du hej, nej vågar inte, jo hur tror du annars man får  folk att prata med blabla.



Då vet jag vart jag kan gå och simma i framtiden då







Blev uppraggad på tunnbelbanan hem! blev dunderkär inte i han men i stan. Bara jag får åka hem och rida och jobba lite flyttar jag tillbaks och forstätter plugga.



Kommentarer
Postat av: Sara

Åhhh vilka underbara streetoutfit bilder hahaa!! Men gud vad sommrigt det ser ut plötsligt, och så vackert det är!!! Jag kommer inte vilja åka hem :(

2011-11-11 @ 19:58:49
Postat av: Jenna

Det var ju högsommar idag" hade det varit sverige hade alla legat på stranden

2011-11-11 @ 20:08:29
URL: http://honeysduffy.blogg.se/
Postat av: jenny

Åh haha vilka bra bilder!!! tack jenna

2011-11-12 @ 10:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0