tomten

Igår var jag och Diana och hennes kompis på Friis and company party till Shoko (som jag jobbar för)  Det var fri bar i två timmar och gratis mat, sushi bland annat!gott. Jag vann en väska, man fick då välja vilken väska reville ha och jag valde en fin vardagsväska. Diana vann också en, hennes vän blev dock lite för mycket på lyran av all gratis cava så vi åkte hem med henne i en taxi och fick sen för oss att åkat tillbaks och festa vidare. Träffade där lite trevliga killar, några som bodde i samma kvarter som mig så vi dela taxi hem med dom sen.

Idag när jag var efter min väska till Diana träffa jag tomten.



Kommentarer
Postat av: Sara

haha, asglada ungar :D kul med väskan!

2011-11-26 @ 12:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0