tack bella

Tog en cola light vid middagen vi åt ute ikväll, vi gick sedan till en favoritbar för att kolla på matchen barca - milano, alla beställde in varsin öl och jag tänkte vad gör jag nu då..? en cola light till? då kom jag ihåg blondinbellas inlägg från igår.. och tänkte precis som hon skrev "Hellre en fettvalk en ett rent helvete” beställde in en öl jag också, och god var den och värt kalorierna också. Skulle inte låta mig bli smället men tycker inte man behöver va i tropptrim jämt, jag brukar rasa ner mina kilon under sämre perioder i livet så det jämna ut sig.

Jag hade inte intresserat mig för fotboll förens efter en tid i Barcelona då jag träffade fc barcas tränare i hög person på krogen! utan att då fatta hur känd han var nu när jag ser han på tv varje match blir jag helt knäpp. Jag och Daniel o säkert nån till ska på och se en match snart! det ska bli häftigt att se dem spela på hemmaplan..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0