Spågumman

Var till en spågumma idag!! det jag föstod på spanska förstod jag, resten kom en tjej och översatte på mig till engelska :) köpte tre stenar. Två för kärlek, en antidepressiv. De kosta mindre än en euro styck så var inte något för att lura på mig pga försäljningen direkt. Tror på detta nu.
Jag och Josef killen jag bor ihop med har typ blivit som syskon, han duschar nu men jag var så jäkla kissnödig så gick in och kissade medans han duscha bakom drapperiet. Kom sen på att kommer någon annan hem nu och ser mig klivandes ur badrummet medans josef duschar kan det ju missuppfattas. Tiggde just till mig att köpa vin fast klockan är över elva och man inte får köpa mer (de har bra regler i spanien med) men med min nya lugg som gör succe gick det givetvis för sig ändå efter lite om och men och spelande på mitt utseende :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0