söndag

Har tagit ledidg ifrån livet idag. Bara ligger och somnar om i omgångar och drömmer, har inte drömt så mycket och klart på länge. Mest otrevliga drömmar men den senaste var rätt okej då jag var ute och red i gottby med Sandra och Sofia, just när vi skulle börja trava väcktes jag av vaktmästaren, suck! kunde inte blivit väckt vid ett sämre tillfälle. Var ut igår med Haly till en bar som var inriktad på shots och enorma drinkar. Mötte upp lite andra klasskompisar där också men jag var så trött så jag gick hem redan vid tolv, precis samma sak som i förr går då jag inte orkade vara ute länge alls. Så jag måste ta igen med massa sömn nu så jag blir människa igen, godnatt på nytt. + att några av killarna sa dom skulle gå vidare till en viss krog, jag kikade ner under bordet och såg de hade converse och visste dom inte skulle slippa in så, så ingen ide att stå och köa med dom heh. Inget fel med converse men krogarna är extremt strikta med klädkoden här, särskilt för killar.

och krya på dig Sara, jag tycker synd om dig - kram til dig min fina, snygga, härliga vän!


Kommentarer
Postat av: Sara

åh tack gulliga du.. har en hemsk dag och tänkte på dig när du var sjuk o tvingades jobba på birka... <3

2011-11-27 @ 20:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0