snart snart

Det regnar och allt är stängt på söndagar så jag sitter inne och pluggar. Vill bara sova tre dagar och vakna upp på onsdag då tjejerna äntligen kommer!! Idag är det farsdag förresten. Jag är jätte stolt över min pappa! Han har byggt upp så mycket från att ha startat på 0 och inte fått något gratis. Såna människor ska man beundra och jag vet det finns fler som beundrar dig så tacka och ta åt dig och ha en bra dag! Hoppas inte huset är en bomb? Jag kan julstäda åt dig när jag kommer hem. När jag var liten var min pappa fiskare och borta längre tider och mamma har berättat att jag inte kände igen honom då han kom hem. Sen började han bygga och renovera lite smått åt folk och nu har han plötsligt massa anställda och den bästa byggfirman som finns tycker jag ;) + han säljer lägenhet och hus hit och dit och det är tack vare pappa jag redan sett hela världen i princip. Vi har varit i Brasilien, Thailand, Malaysia, Marocco, Frankrike, England, Usa, Teneriffa och på ett antal skidresor så jag tycker nu i efterhand jag fick en otroligt spännande uppväxt tack vare honom! Det är en annan sak att resa och se världen som barn än att göra det i vuxen ålder.. Han var också med mig på mina första ridlektioner på Aftonsol och hjälpte mig laga en trähäst. Så det var allt! Tack för att du finns. Mamma får vänta på sin kärleksförklaring till mordsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0