småsaker

Jag vill fortsätta bo här men jag vill hem och vila upp mg, som F och J brukar, när de är på Åland har de alltid rehab :)

Längtar till min lägenhet, till att ha tillgång till alla mina kläder inte tio procent av dem.
Min egen säng.
Vakna upp till nyhetsmorgon.
Ålänsk OST!!
Laga mat i mitt kök
Snö, tända ljus
Baka med mamma
Cilla,
Rita med min Syster
Åka pulka med Thimmy
Se på film med Emilio
Springa över till Sofia eller Sandra
Åka till Stockholm och hälsa på Jenny eller Sara
hänga i Jennys lägenhet, Sova på Jennys I love u kudde, drick Saras kaffe (det brukar va gott)
Sova över hos pappa på vinden
Köra bil, åka årets tur ner i diket i halkan med bilen, köra in i någon bakifrån naturligtvis.
Jobba!! (vad jag nu än kommer jobba med..)
Träffa min katt
Hälsa på de dödas gravar
Rida islandshäst i snön, Rida Cyrl
Handla billiga kläder på Tjäna
Julafton, juldagen, nyårsafton
Bada badkar
Åland, hav hav hav!

Längtar att komma hem som en ny glad människa fulltankad med positiv energi. Något helt annat än jag lämnade Åland som helt enkelt! Komma hem och igen äntligen kunna uppskatta alla småsaker igen. Jag tror det är svårt att säga då man "kommit över någon" för saknaden och minnen är olika dag till dag men jag tror man klarar sig fint då man kommit till den punkt att man inte längre hela tiden föreställer sig personen vid ens sida. Då man finner sig i att nu är det bara jag här och det är okej

Kommentarer
Postat av: Sara

like

2011-11-15 @ 07:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0