sjukhus party

Jag har blivit inbjuden till ett häftigt party på torsdag, men tror inte någon annan är sugen på att klä ut sig till sexig sjuksköterska, men vist hade det varit roligt! fri middag och obegränsat med champange som vanligt :) När jag var med Tim i Krakow, Polen så var vi på en bar där alla var utklädda till doktor och sjuksköterkor! remember?

. Thursday @ SOTAVNETO (Erasmus Loco Hospital Party + Free Dinner)
We have prepared a LOCO HOSPITAL Party for you, YES Crazy HOSPITAL. The waitresses & GO GOs transformed into SEXY NURSES, the Waiters into Sexy Doctors.

THE GAME
We will pick random girls and boys and bring them to stage and our SEXY NURSES and SEXY DOCTORS with give them some special treatment ;) ......imagine !!!!


- ERASMUS DINNER (FREE)
Menu: Ensalada pasta, Ensalada mediterranea, Croquetas, Sándwiches, Tortilla de patatas, Pasta caliente, Paella.
FREE UNLIMITED CAVA for EVERYONE from 00h till 00:45.

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag är på! Men måste man vara utklädd?? För jag har inget sjukhusaktigt att dra på mig!!!

2011-11-16 @ 11:20:21
Postat av: Anonym

Nej man kanske inte måste det nu när jag läste lite nogranare! står ju att servitörerna och go go dansarna kommer va utklädda så då antar jag man nog själv kan se normal ut :) vore kul, har aldrig varit till det där stället!

2011-11-16 @ 14:12:46
Postat av: Linn

Då spikar vi det tycker jag!

2011-11-16 @ 14:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0