Phjilip

Igår fyllde Philip år!! Det firade vi på någon pub där vi var de enda gästerna men spelade ingen roll var ju meningen vi skulle ha bara good time with friends.. Vi sjöng alla ja må han leva på våra egna språk för honom + att vi sjöng våran nationalsång så jag fick ställa mig upp och sjunga åläningen sång ;) På väg hem fick vi gratis biljetter till någon klubb som var sämst så vi gick bara in och dansaade fuldanser på dansgolvet, vi var de enda på den klubben också. Barcelona var dött igår, men vi var ju på de mest udda ställerna också just bara för att få det så billigt som möjligt.

Idag har det varit 20 grader och sol!! De härifrån klär sig ju som om det vore mitt i vintern medans vi bortifrån klär oss som om det vore mitt i sommaren. Man ser direkt på vem som inte är från Spanien och inte, dom är väl trötta på sommar kan jag förstå medans vi andra vill utnytja all värme vi får.






Kommentarer
Postat av: Linn

Jättefint med lugg!

2011-11-09 @ 19:10:38
Postat av: jenny

du ser så fräsch ut Jenna!!

2011-11-09 @ 22:40:10
Postat av: Linn

Instämmer helt med Jenny!

2011-11-10 @ 11:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0