paella, mens osv

Det är ju verkligen omöljligt att tänka klart då man är vrålhungrig. Gick runt och titta i affärer tills hungern slog till och sen är det ju inte det lättaste att välja vart man ska ta vägen för att ta i tu med hungern. Inget duger finns för mycket att välja på, och då man är ensam vill man inte gå in var som helst och sätta sig och se ut som ett fån heller. Men det gjorde jag till slut ändå, paella + två olika tapas + dricka för 10€ lät bra tyckte jag! Där satt jag ensam och blickade ut över la rambla. Gick sen via marknaden och köpte frukt, får en hel ask för bara en euro, så nu har jag hela kylspåpet fullt med frukt. Fick ta bilder med min mobil idag för jag har lånat ut min kamera till Charlotte över dagen, tycker min telefon tar riktigt bra bilder. Köpte ett glas sangria också, när jag ändå var där liksom.

Dagens miss: En tjej stoppade mig på gatan och sa mitt linne åkt upp där bak så man såg mina trosor genom mina leggings.
Övrigt: Slår aldrig fel att mensen kommer då man är ute på stan så man får springa in och nödköpa tamponger och hitta närmaste toalett. Nu har jag laddat ner en menskalender app i min mobil så kanske blev sista gången idag ;)




Kommentarer
Postat av: Sara

haha men gud det där trosorna!

Schysst av någon att säga till, det är rätt tycker jag!

Och en mensapp låter ju otroligt bra, måste jag också fixa! vad heter den?

2011-11-09 @ 12:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0