oj..

Min nya rumpskompisar är jätte snälla! de bjöd mig just på välkomst champange, lite konstrast eller.. Min nya romie tyskan berättade att hon är ett vrak och väldigt ledsen. När hon kom hit hade hon sin pojkvän med sig och sista dagen då han skulle åka och hon skulle stanna och va i skolan så satt han sig ner på sängkanten och sa efter tre års förhållande att han ville göra slut, snacka om grymt. Hon hade frågat hur han kunde göra så om han inte kände någonting, jag har inte känt något under dessa år hade han svarat. Den andra tjejen flydde också hit då hennes förhållande tog slut så nu bor vi tre hjärtkrossade tjejer tillsammans med full förståelse för varrandra! Jag har redan sett dem nakna så det är väldigt familjärt, love it!!
Jag har balkong ut mot gatan nu, mycket finare och roligt och sitta ute i solen och se på folk, var upp mot 25 grader idag i solen. Har också lärt känna en ryska, så typisk rysk! Shoppar loss på Dolce gabana för pengar hennes man skickar, jag vill också ha en rik ryss till man (eller kanske inte)

min nya utsikt:



Kommentarer
Postat av: Sara

åh, det låter riktigt härligt :) och vilken fin usikt!

2011-11-26 @ 19:49:03
Postat av: sara

"Min nya rumpskompisar" förresten, lite roligt hiihi, har de lika härliga rumpor som du ? ; )

2011-11-27 @ 20:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0