louis vuitton

Herregud vilken lång dag jag haft och halva har inte ens gått! Steg upp 08.00, nervös inför att mina vänner ska komma eller något.. Åkte iväg till Barcelonetta, fick något knäpp i huvudet och köpte en fejk Louis vuitton väska! Har sett den hänga där i två månader nu och nu bara blev det såhär, skäms typ. Finns en i skolan som har en äkta! men jag har inte råd att lägga 1000€ på en väska, tyvärr, då får man köpa en fejk för 15€ och skämmas istället. Så är livet. Jaja, forstatte till Starbucks där det var julpyntat! Åt frukost och pluggade lite medans jag tittade ut genom fönstret, fick bästa platsen. Gick vidare provade kläder.. det var nära men jag kunde hindra mig från att köpa något sist och slutligen. Gick till The phone house och bad om att få pengar på min mobil (på spanska!) Jag blir alltid så nervös då jag ska börja prata lite längre meningar utan för klassrummet och läraren som trygghet, egentligen så kan jag ju men när det väl gäller kommer den där nervositeten och tar övern och i värsta fall slutar det med man plötsligt sagt det man skulle på engelska. Men värst är när man börjar försöka prata spanska och så avbryter dom en på engelska! så fick man inte ens en chans.

Nu är jag hemma och ska snart ha lektion. Behöver inte känna mig gammal längre för i söndags flyttade en kvinna in i lägenhten som är från Danmark och 55 år, ska va här två veckor.



Lite biler från måndag!! crazy vodka party.











Kommentarer
Postat av: bliss

Hahaha va skönt med en 55-åring!

och va fin du var på den översta bilden :) puss!

2011-11-16 @ 17:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0