julmarknad

Var till Elepant club igår <3, vaknade av städerskan som sa att jag behövde börja flytta, jobbigt men nu är jag klar. Bor med en tjej från Australien och en Tyska. Fick ett snällt välkomnande iaf! Dom sa att här delar de på pasta, ost, bröd och sånt så det var bara att ta vad jag ville att äta, sen gick vi på julmarknaden tillsammans så känns bra att fått lite nya kontakter och inte behöva va ensam längre. Jag hade absolut tänkt stanna hemma igår och spara pengar men precis innan jag skulle lägga mig såg jag att jag blivit inbjuden till vip terass-lougen på Elepant och då var det bara att hastigt ta på klackarna alltså! Har aldrig vart vip på elepant förr (: Det va niice.

Var också snäll och köpte lite kondomer till er flickor där hemma, ni får dem i julklapp, visst är dom söta!











Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh tack Jenna! Det kommer komma väl till användning!

2011-11-26 @ 18:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0