julen är här

När min rumskompis gick för 6 timmar sen sa jag att jag bara skulle sova en kvart till, sen kom hon just hem och hitta mig under täcket i ett mörk rum. Helt förstörd började hon fråga om jag var ledsen, om det hänt något, att jag inte får sova bort en hel dag i Barcelona! Sött tyckte jag, känner mig så avslappnad och välkommen i den här lägenheten :) I natt när jag kom hem vaknade hon och jag frågade om det var ok jag lagade lite nattmat, självklart sa hon! Här kommer en bild på enorma drinkarna, 5 olika sorters sprit och typ en skvätt läsk och bara 6 euro :) Dessvärre låg baren i gay kvarteren, så alla snygga killar där var inget man kunde satsa på direkt (; Barcelona har en jätte stor gay area som är precis kvarteren bakom där vi bor.. Alla restauranger, allt är gay ampassat.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0