im a mexicanaa..

Nu har det hänt! Smakat den absolut godaste sangrian någonsin!! vi alla bara blev helt paff, för den var något ut över det vanliga.. till på det fick vi en stor jordgubbs margarita! Var på en mexikans restaurang här runt hörnet med Haily och en tjej från Indien, bombay.. hon är här 9 månader, hur har man råd?
Hade hemska drömmar inatt igen, vaknade av ännu värre skrik än sist. Sen vaknade jag också av att jag smällde handen i bordet allt vad jag kunde!! har jag tappat den där reflexen som gör att man ligger still fast man drömmer man rör sig? hemskt ju.. drömde jag blev våldtagen, kan det bli värre.













Kommentarer
Postat av: kiko

Du måste nog dricka mindre så försvinner mardrömmarna

2011-11-30 @ 13:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0