hermano

Var så extremt trött i morse trots jag bara var hemma och titta på film med Josef igår.. dundrade ner för trappan och via skolans reception för att betala utflykten på lördag och då gav dom mig ett brev jag fått. Satt mig ner och öppnade det och fick lite tårar i ögonen, Te extraño hermano! Idag flyttar Ben och det är sorligt, aldrig träffat bättre man i köket! Jag har i alla fall försökt ta över hans plats nu och lagade supergod köttfärsås till Josef då jag kom hem ifrån lektionen. Jag ska bli lika duktig i köket som Ben, han har inspirerat min matlagning till tusen. Puss.
Haha Ben som sitter mitt emot mig sa just detta:
Jenna, it appears exactly on you when you are drunk, you always start talking about lesbian sex and other weird things.. stämmer det? ;s



Kommentarer
Postat av: jenny

haha jaaa det stämmer ;p

2011-11-03 @ 18:49:47
Postat av: MAMMA

va gulligt,ja tänker på dig hela tiden o nu har du brorsans nya skolfoto att titta på

2011-11-03 @ 19:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0