heh

Jag har mest bara killar kvar att umgås med nu, det är så enkelt så okomplicerat, inget funderande bara massa humor. Hittade två av dem legandes i min säng igår, med fotot av alla mina vänner på.. pekandes ole dole doff för att välja vem av dem de vill ha när ni kommer hit haha, dock är ju bara en singel, big mama får fullt upp?
Har förresten en hemsk öronvärk. Har haft problem med öronen hela mitt liv. Typ en gång i halvåret får jag värsta vaxproppen som ligger där och skaver och gör skitont och gör så jag hela tiden har lock i örat och den måste damsugas ut av en doktor, och jag bara oorkar inte gå till en spansk läkare och förklara det här! men om det inte släpper om några dagar måste jag det :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0