hatar dig htc

Sånt som är dömt för att hända mig. Kan givetvis inte somna som vanligt då man ska upp väldigt tidigt. Kollar på mobilen en extra gång, väckning 06:00 och 06:10 sätter för säkerhets även på 05:50 Nu kan jag omöjligt missa att det ringer tänker jag. Försöker somna om, kommer på att strömmen kanske råkar ta slut. Sätter mobilen i laddaren, nu måste det va säkert.. somnar halv fyra äntligen men trygg känsla över att jag kommer vakna i tid. Vaknar, det är ljust ute, helvete det ska inte va ljust ute den här tiden.. kollar va fan mobilen har för sig.. avstängd!?!?!? får på den och klockan är 07:45.. det var den utflykten det :'( Grät en skvätt.. kom sen på att jag ju har min biljett liggandes oanvänd här så får åka nästa gång det ordnas. Om två veckor, då kan jag inte för mina vänner kommer hit. Så blir framskjutet en hel månad. Då är det ruggigt och kallt ute och jag ska äntligen få se den fina lilla semesterstaden.. kul.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vill du åka om 2 veckor kan du ju såklart göra det även om vi är där, vi är ju ett gäng så klarar oss säkert under dagen ;) sjukt det med telefonen ändå, de går verkligen inte att lita på!! Har flera ggr tänkt köpa en gammaldags väckarklocka just av den anledningen när man verkligen MÅSTE upp

2011-11-05 @ 17:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0