grande

Jag har blivt lite pluffsig i Spanien, vissa bilder avvisar jag pga jag är rädd för att bli retad tyst i någons huvud. Ingen större fara, jag tar igen det hemma igen då jag har hund att träna med! men i alla fall så behövder jag trösta mig lite med den här bilden :) Har annars haft en rätt slö kväll i lägenheten nedanför. Italienare som skrek i munnen på varandra och vägra prata engelska så jag inte förstod ett ord och två killar som var helt inne i att spela xbox. Så jag satt mest för mig själv och tänkte.. Åt förresten middag innan med Eliot och Josef, supergod hamburgare + dricka för 6€  på rock restaurangen brevid, det är billigt. Hehe opassligt jag "klagar" över jag skulle blivit pluffsig samt sedan nämner jag åt hamburgare idag, det var inte meningen. Där avslöjade jag mig.

OBS! måste tipsa er om att sätta granatäpple i salladen! Det ser piffigt ut och är jätte syrligt och gott och så drar ni över med lite krämig balsam vinäger som pricken över i´t..



Bilder från igår då vi bara var på olika pubbar med billiga drinkar.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0