En liten dröm

Har en liten dröm i huvudet om att jag skulle få jobba med mamma. Att vi skulle öppna en affär i stan där hon säljer kläder som hon gjorde för och jag skulle ha en liten sida med hudvård och smink (klanske ett litet behandlingsr rum bakom) och Cilla skulle få vara med hela dagarna och ligga och sova. Jag skulle gå till bagarstugan och äta lunch och jag skulle bo någonstans nära havet. Om det vore så.. då kan jag tänka mig bo på Åland. Men bo där och ha något halvkasst jobb man inte trivs på med en dålig lön nej tack. Jag måste antagligen utbilda mig mer.. men jag har ingen lust, jag tror inte jag orkar med några universitetstudier, däremot vill jag läsa lite mer psykologi kurser på distans och så småning om bli samtalsterapeut men jag behöver va äldre och ha mer erfarenet för det. Om den där spanska rika fotbolspelaren kunde komma och rädda mig snart skulle jag slippa dessa bekymmer om framtiden :) Är så trött på blondinbellas entepenörs anda, så jävla enkelt är det fan inte att bara starta upp något eget och lyckas..

Kommentarer
Postat av: Ida!

Hejsan vilken superfin blogg du har!! :D

2011-11-08 @ 21:44:26
URL: http://lillbanditen.blogg.se/
Postat av: jenny

snart kommer vi!!!

2011-11-08 @ 22:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0