brustna hjärtan

Att komma över någon som hade hela ens hjärta, ens första stora riktiga kärlek någon som finns där ute, någon som nu älskar någon annan.. det är då fan inte lätt. Hörde det tar 1 år, det har gått 1 år nu. 1 helt år.. kan inte förstå. Tror jag aldrig "kommer över" på det sättet. Jag tror man måste acceptera att vissa personer kommer man alltid att sakna, det kommer alltid ha den där biten av ens hjärta, det kommer alltid saknas något men med tiden kanske man finner sig själv och annat så väl att det inte märks dagligen? Har vandrat en hemsk och lång väg. Om man kan mäta det i tid skulle jag tro jag är lite mer än halvvägs för jag kan se ett slut och lite ljus där borta.. och när man väl gör det börjar det gå snabbare? Barcelona har plåstrat om mig rejält! <3


Dagens kap till mig själv från primark, typ 5€?!? jätte lätta att gå i. Köpte julklappar till mamma och alla syskon där idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0