banan sangria

Dom har ändrat prognosen, 18 grader och sol i slutet av nästa vecka, hoppas det då. Idag är det 20 och sol så varför inte. Var vill ni äta någonstans? minns Sara prata om något tapas ställe hon ville till. Vi var på en jätte bra restaurang igår där de hade både jorgusbs sangri och banan sangria! Sangria experten fick pröva på nytt alltså, jordgubbsanrigan var supergod! de sätter champange istället för rödvin då. Maten var också jätte god och kosta runt 10€ bara, de hade olika tapas taldrikar också osv. Dit kan vi gå någon kväll?  Därifrån och det också bara några meter till alla klubbar längst stranden. Sen vill jag ta er till det coola vegitariska stället också, och till sushi bufen! Diana du måste visa vägen.
Linn: Det är ju supersvårt med kläder när det håller på svänger om till höst! Men än går jag utan jacka på kvällen för det är så varmt, har som kallast varit 17 grader. Bikiniväder är det inte ;) (hade varit i sverige men här skämmer man bara ut sig om man lägger sig på stranden så här sent :D Shorts går ocskå bara turister med! men det är ni ju iof. Koftor och varma tröjor blir för varmt! Ta en jacka men en tunn sådan och en tröja med ifall det skulle renga och bli lite kyligare? en tunn sjal som halsduk typ. Klänning är ok, behövs inte strumbyxor. Jag hade stövlar på mig igår kväll och det blev allt för varmt..Ni måste va förberädda för både varm sommardag och kylig sommardag helt enkelt ;) och i värsta fall ruggigt höstväder men den där kylan i luften finns inte än.

Lassange med lamm.









Kommentarer
Postat av: Sara

Åhh jag tycker det är så svårt det här med kläderna! Och skorna! Är ju helt inställd på höst... men har en stor resväska så kommer nog ta med mig allt jag äger och har haha ;) Det får lösa sig! längtar som faaan! mindre än 1 vecka kvar :)

2011-11-11 @ 13:25:46
Postat av: Diana

Jo jag visar dig under nästa vecka!



Till besökarna kan jag säga att en "vanlig" dag/kväll är jag klädd i leggings, converse-liknande skor, t-shirt, tröja, sjal + jacka i väskan. Då klarar man sig bra. Har man med sig för lite kan man ju alltid köpa kläder här :)

2011-11-11 @ 16:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0