bad time

Jag har en tid som är jätte dålig i skolan nu! 14:30-19.30 Kan man ju aldrig göra någonting, stressig innan och försent efter. Så vill jag inte ha mina sista veckor, dessutom har jag aldrig fått haft morgonklasser som vore kul då man är färdig med skolan ett och sen har hela dagen framför sig plus att man inte går ut och dricker sangria varje kväll om man måste stiga upp tidigt. Vore skönt att få lite normala tider att anpassa sig efter och har man betalat så mycket borde man ju få kräva lite? Jag gick iaf för en gång skull och sa till! att jag vill inte ha dom tiderna och bad mig att dom sätter mig o en morgonklass, så nu ska det bli ordning och reda i morgon stiger jag upp 07.00. Hoppas jag!! har inte fått svar än, de skulle bekräfta per mail senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0